РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508627<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаряча С. А. 
Школа як простір істини в гуманній педагогіці О. Захаренка та Ш. Амонашвілі / С. А. Гаряча // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 24-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито поняття О. Захаренка, які стали крилатими афоризмами в сучасній педагогіці, серед яких: педагогіка конкретної дії; педагогіка трьох: учитель, батьки, учень; педагогіка доброти і щедрої людської душі; педагогіка творення своїми руками добра на землі; педагогіка родини, педагогіка вічної естафети поколінь. Висвітлено принципи гуманної педагогіки, які полягають в тому, щоб облагороджувати довкілля дитини, виявляти творчу терплячість допомагаючи дитині у самопізнанні, будувати стосунки співпраці з дитиною, наповнюватись оптимізмом у ставленні до дитини. Зазначено, що істина школи - в Мудрому Вчителеві, який і з стандартами справиться і від програми не відійде, і збереже душу дитини та який наслідує аксіому: шляхетність виховується шляхетністю, свобода виховується свободою, любов виховується любов’ю.

Представлены понятия А. Захаренко, которые стали крылатыми афоризмами в современной педагогике, среди которых: педагогика конкретного действия; педагогика трех: учитель, родители, ученик; педагогика доброты и щедрой человеческой души; педагогика создания своими руками добра на земле; педагогика семьи, педагогика вечной эстафеты поколений. Раскрыты принципы гуманной педагогики, которые заключаются в том, чтобы улучшать окружающую среду ребенка, проявлять творческую терпимость, помогая ребенку в самопознании, строить отношения сотрудничества с ребенком, наполняться оптимизмом в отношении к ребенку. Отмечено, что истина школы - в Мудром Учителе, который и со стандартами справится и от программы не отходит, и сохранит душу ребенка, и следует аксиоме: благородство воспитывается благородством, свобода воспитывается свободой, любовь воспитывается любовью.

Presented is the concept of A. Zakharenkо that have become winged aphorisms in modern pedagogy, including specific action pedagogy, pedagogy three: the teacher, parent, student, pedagogy and generous kindness of the human soul; pedagogy create with their hands on the good earth family pedagogy, teaching the eternal torch relay generations. Revealed are humane principles of pedagogy, which are to improve the environment for the child, to be creative patience, helping the child to self-knowledge, to build a cooperative relationship with the child, filled with optimism in relation to the child. It is noted that the truth is a wise teacher in the school, which can cope with the standards of the program does not deviate to save the child's soul, and the following axioms: the nobility of the nobility brought up, educated freedom, love, and love is brought up.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського