РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508628<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коновальчук В. І 
Психологічні аспекти креативної раелізації учителя у педагогічній діяльності / В. І Коновальчук // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 26-29. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито психологічну сутність та значення цілеспрямованої психологічної підготовки учителя у напрямку розкриття його творчого потенціалу для вирішення проблеми творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку. Розроблено форми та методи залучення майбутніх вчителів до творчої навчальної діяльності. Відображено структуру змісту вищої професійної освіти щодо розвитку професійної творчості та творчої самостійності. Охарактеризовано дослідницький підхід як шлях знайомства учнів з методами наукового пізнання, як важливий засіб формування у них наукового світогляду, розвитку мислення та пізнавальної самостійності. Стверджено, що підготовка учителів має ґрунтуватись на глибинній діагностико-корекційній роботі в напрямку пізнання власних внутрішніх неусвідомлюваних стабілізованих суперечностей, які інтегруються системою психічних захистів.

Раскрыты психологическая сущность и значение целенаправленной психологической подготовки учителя в направлении раскрытия его творческого потенциала для решения проблемы творческого развития детей младшего школьного возраста. Разработаны формы и методы привлечения будущих учителей к творческой учебной деятельности. Отражена структура содержания высшего профессионального образования по развитию профессионального творчества и творческой самостоятельности. Охарактеризован исследовательский подход как путь знакомства учащихся с методами научного познания, как важное средство формирования у них научного мировоззрения, развития мышления и познавательной самостоятельности. Утверждается, что подготовка учителей должна основываться на глубинной диагностико-коррекционной работе в направлении познания собственных внутренних неосознаваемых стабилизированных противоречий, которые интегрируются системой психических защит.

Revealed the psychological essence and value of the whole direction of the psychological preparation of the teacher in the opening direction of its creative potential to solve the problem of the creative development of children of primary school age. Developed are forms and methods of attracting future teachers for creative learning activities. Reflected is the structure of the content of higher education in the development of professional creativity and creative independence. Characterized is research approach as a way of dating students with the methods of scientific knowledge as an important means of shaping their scientific world, the development of thinking and cognitive independence. Approved is that the training of teachers should be based on the depth diagnostic and remedial work in the direction of unconscious knowledge of their own internal contradictions stable, integrated system of mental defenses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського