РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508630<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чорна К. І. 
Використання рефлексивно-експліцитного методу у вихованні культури гідності школярів / К. І. Чорна // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 33-34. - Бібліогр.: 2 назви. - укp.

Висвітлено проблему формування культури гідності зростаючої особистості, що набуває в наш час особливого значення. Розкрито види гідності, які слід формувати у дітей та учнівської молодості, серед яких - людська, особиста (власна) та національна гідність. Представлено нову концепцію, цілісну сучасну теорію особистісно орієнтованого виховання І. Д. Беха, яка втілює демократичні, гуманістичні ідеї стосовно формування розвитку особистості, становлення її гідності. Зазначено, що ефективність виховання культури гідності в позакласній діяльності значною мірою залежить від спрямованості виховного процесу, форм і методів його організації. Визначено активні методи, що грунтуються на демократичному стилі взаємодії, спрямовані на самостійний пошук істини і які сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи та творчості.

Освещена проблема формирования культуры достоинства личности, которая приобретает в наше время особое значение. Раскрыты виды достоинства, которые необходимо формировать у детей и учащейся молодёжи, среди которых - человеческое, собственное и национальное достоинство. Представлена новая концепция, целостная современная теория личностно ориентированного воспитания И. Д. Беха, которая воплощает демократические, гуманистические идеи относительно формирования развития личности, становления ее достоинства. Отмечено, что эффективность воспитания культуры достоинства во внеклассной деятельности в значительной степени зависит от направленности воспитательного процесса, форм и методов его организации. Определены активные методы, основанные на демократическом стиле взаимодействия, направленные на самостоятельный поиск истины и способствующие формированию критического мышления, инициативы и творчества.

Elucidated is the problem of building a culture of dignity growing personality gets in our time of particular importance. Revealed are kinds of dignity, which should be formed in children and young students, including human dignity, personal dignity, and national dignity. Presented is a new concept, the modern theory of holistic personality-oriented education of I. D. Bekh, which embodies the democratic and humanistic ideas on the formation of personality development, the formation of its dignity. It is noted that the effectiveness of a culture of dignity in extracurricular activities is largely dependent on the direction of the educational process, forms and methods of organization. Identified are active methods, including methods and forms of education of cultural dignity, based on the democratic style of interaction aimed at independent search for the truth and promote critical thinking, initiative and creativity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського