РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508631<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Войцях Т. В. 
Особливості організації та здійснення соціально-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу в закладах освіти Черкаської області / Т. В. Войцях // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 44-49. - Бібліогр.: 2 назви. - укp.

Висвітлено завдання діяльності психологічної служби, одним з яких є забезпечення супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я, захист прав дитини, створення умов для збереження та відновлення їх психічного і соціального здоров’я на усіх рівнях навчання. Зазначено, що соціально-педагогічний супровід сім’ї як вид професійної діяльності соціального педагога передбачає здійснення комплексу заходів за усіма функціональними напрямами діяльності соціального педагога та спрямований на створення умов для забезпечення і реалізації потреб дитини в сім’ї шляхом формування у батьків психолого-педагогічних компетенцій та усвідомленого батьківства, відповідальної поведінки, здатності активізувати внутрішні ресурси сім’ї та найближчого її оточення для подолання складних життєвих обставин. Виокремлено організаційні моделі, за якими варто здійснювати професійну діяльність соціального педагога закладу освіти.

Освещены задачи деятельности психологической службы, одними из которых являются обеспечение сопровождения детей с ограниченными возможностями здоровья, защита прав ребенка, создание условий для сохранения и восстановления их психического и социального здоровья на всех уровнях обучения. Отмечено, что социально-педагогическое сопровождение семьи как вид профессиональной деятельности социального педагога предусматривает осуществление комплекса мероприятий по всем функциональным направлениям деятельности социального педагога и направлено на создание условий для обеспечения и реализации потребностей ребенка в семье путем формирования у родителей психолого-педагогических компетенций и ответственного поведения, способности активизировать внутренние ресурсы семьи и ближайшего ее окружения для преодоления сложных жизненных обстоятельств. Выделены организационные модели, по которым следует осуществлять профессиональную деятельность социального педагога образовательного учреждения.

Highlights the problem of psychological services, one of which is providing support for children with disabilities, protection of children's rights, the creation of conditions for the preservation and restoration of their mental and social health at all levels of education. It is noted that the socio-pedagogical support of the family as a kind of professional social work educator envisage a series of events for all functional areas of social pedagogy and aims to create conditions for the realization of the needs of the child and the family through the formation of the parents of psychological and pedagogical responsible parenthood, responsible behavior, the ability to activate the internal resources of the family and its closest environment to cope with difficult circumstances. Identified are organizational models by which to carry out professional activities of the social teacher education institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.514 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського