РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508634<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Момоток Т. П. 
Навчання дітей із особливими потребами / Т. П. Момоток // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 62-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано способи навчання дітей з особливими потребами в Україні, серед яких - навчання у спеціальних школах, у спеціальних класах при загальноосвітніх закладах та за індивідуальною формою. Зазначено, що до категорії дітей з особливими потребами належать не лише діти з вадами психофізичного розвитку, а й будь-які діти, що потребують особливого підходу в навчально-виховному процесі. Визначено чотири основні форми інклюзії, серед яких: повна, комбінована, часткова та тимчасова інклюзія, проте, загальноосвітній навчальний заклад може обрати для впровадження тільки одну нозологію, оскільки для впровадження навчального процесу з декількома нозологіями необхідно ввести додаткові ставки фахівців-дефектологів відповідного напрямку, що за умов сьогодення не є можливим. Розглянуто чотири основні компоненти готовності педагога до інклюзивної діяльності, а саме: пізнавальний, емоційний, мотиваційний, вольовий.

Проанализированы способы обучения детей с особыми потребностями в Украине, среди которых - обучение в специальных школах, в специальных классах при общеобразовательных учреждениях и по индивидуальной форме. Отмечено, что к категории детей с особыми потребностями относятся не только дети с нарушениями психофизического развития, но и любые дети, требующие особого подхода в учебно-воспитательном процессе. Определены четыре основные формы инклюзии, среди которых: полная, комбинированная, частичная и временная инклюзия, однако, общеобразовательное учебное заведение может выбрать для внедрения только одну нозологию, поскольку для внедрения учебного процесса с несколькими нозологиям необходимо ввести дополнительные ставки специалистов-дефектологов соответствующего направления, что в нынешних условиях является не возможным. Представлены четыре основных компонента готовности педагога к инклюзивной деятельности, а именно: познавательный, эмоциональный, мотивационный, волевой.

Analyzed ways of teaching children with special needs in Ukraine, including training in special schools, special classes in educational institutions and individual form. It is noted that the category of children with special needs include not only children with impaired mental and physical development, but also any children that require special treatment in the educational process. Identified four major forms of inclusion, including full inclusion, combined inclusion, partial inclusion, inclusion time, but general educational institution may choose to implement only one nosology, since the introduction of the educational process with several nosology to enter additional rates specialist pathologists appropriate direction, that under current conditions is not possible. There are four main components of the teacher readiness for inclusive activities, namely: cognitive, emotional, motivational, volitional.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського