РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508651<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Степанова Н. М. 
Зміст та шляхи покращення шкільної історичної освіти в умовах дії нового державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти / Н. М. Степанова // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 40-43. - укp.

Підведено підсумки професійної успішності викладачів історичних і правознавчих дисциплін у 2012 - 2013 навчальному році. Висвітлено основні проблемні питання, які підіймалися на обласних методичних та науково-практичних заходах. Розкрито особливості викладання історії згідно з новим Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти. Особливу увагу звернено на мету, завдання та очікувані результати від впровадження пропедевтичного курсу «Вступ до історії». Додано приклад роботи із документацією до курсу. Роз’яснено основні принципи побудови шкільного курсу історії, роль та форми проведення практичних занять з історії. Приділено увагу методичним та дидактичним матеріалам, присвяченим проблемам викладу матеріалу, організації та педагогічним засадам уроку, підвищенню майстерності педагогів. Визначено роль дирекцій шкіл та методичних установ в роботі з педагогічними кадрами.

Подведены итоги профессиональной успешности преподавателей исторических и правоведческих дисциплин в 2012 - 2013 учебном году. Освещены основные проблемные вопросы, которые поднимались на областных методических и научно-практических мероприятиях. Раскрыты особенности преподавания истории согласно новому Государственному стандарту базового и полного общего среднего образования. Особое внимание обращено на цели, задачи и ожидаемые результаты от внедрения курса пропедевтики «Введение в историю». Приведен пример работы с документацией к курсу. Разъяснены основные принципы построения школьного курса истории, роль и формы проведения практических занятий по истории. Уделено внимание методическим и дидактическим материалам, посвященным проблемам изложения материала, организации и педагогическим основам урока, повышению мастерства педагогов. Определена роль дирекций школ и методических учреждений в работе с педагогическими кадрами.

Summed up are the results of the professional performance of teachers and jurisprudential history of education in the 2012 - 2013 academic year. Elucidated are the basic issues that are raised in regional teaching and scientific activities. Covered are the peculiarities of history teaching according to the new state standards for basic and secondary education. Particular attention is paid to the purpose, objectives and expected results from the introduction of propaedeutics "Introduction to History". Added is an example of the documentation to the course. Offered are the explanations on the basic principles of the school course of history and the role and form of practical lessons from history. Attention is paid to methodological and didactic materials on issues of presentation, organization and teaching the principles of excellence and class teachers. Determined is the role of managements of schools and teaching institutions in the work of the teaching staff.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського