РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508656<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Даниленко Л. І. 
Значення методів креативного навчання біології у розвитку інноваційного потенціалу учнів / Л. І. Даниленко // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Названо пріоритетні завдання у роботі з педагогічними кадрами: методичний супровід професійної освіти, науково-методичний супровід інноваційних процесів, поширення інноваційного досвіду, надання методичної допомоги, проведення інтерактивних конкурсів. Відзначено переваги запровадження дистанційного навчання для підвищення кваліфікації вчителів. Підведено підсумки участі педагогічних працівників Черкаської області в ХVІІІ обласній виставці педагогічних технологій «Освіта Черкащини». Сформульовано мету та завдання освітньої галузі «Природознавство». Запропоновано використовувати особистісно орієнтовані технології для розвитку особистості, формування критичного мислення в учнів та гуманізації освіти. Досліджено переваги використання мультимедійних засобів для унаочнення матеріалу шкільного курсу біології. Обґрунтовано використання креативних методів для зацікавлення учнів змістом навчальної дисципліни. Зосереджено увагу на потребі постійного та систематичного моніторингу якості навчання.

Названы приоритетные задачи в работе с педагогическими кадрами: методическое сопровождение профессионального образования, научно-методическое сопровождение инновационных процессов, распространение инновационного опыта, оказание методической помощи, проведение интерактивных конкурсов. Отмечены преимущества внедрения дистанционного обучения для повышения квалификации учителей. Подведены итоги участия педагогических работников Черкасской области в ХVІІІ областной выставке педагогических технологий «Образование Черкащины». Сформулированы цели и задачи образовательной области «Естествознание». Предложено использовать личностно ориентированные технологии для развития личности, формирования критического мышления у учащихся и гуманизации образования. Исследованы преимущества использования мультимедийных средств для иллюстрации материала школьного курса биологии. Обосновано использование креативных методов для заинтересованности учащихся содержанием учебной дисциплины. Сосредоточено внимание на необходимости постоянного и систематического мониторинга качества обучения.

Named are the priorities in the work of the teaching staff: methodological support of professional education, scientific and methodological support of innovation processes, dissemination of innovative practices, providing of consultations, holding the interactive contests. Noted are the advantages of implementing e-learning for teacher training. Summed up are the results of the participation of teachers in Cherkassy region in the eighteenth regional exhibition and educational technology "Education Cherkassy". Formulated are the goals and objectives of the educational sector "science". Proposed is the using of personal oriented technologies for personal development, the formation of critical thinking in students and humanizing education. Investigated are the benefits of using multimedia to illustrate the material school biology course. Grounded is the use of creative techniques for students interested in the content of the course. Attention is concentrated on the need for continuous and systematic monitoring of quality of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р21-35

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського