РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508665<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васянович Г. 
Педагог і його полікультурна освіта / Г. Васянович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 25-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано сутність поняття «полікультурна освіта педагога». Аргументовано, що основою полікультурної освіти є діалог культур. Наведено суб’єктивні та об’єктивні причини недостатнього одержання полікультурних знань педагогами, особливо викладачами природничих дисциплін. Враховано самонавчання та саморозвиток як важливі елементи набуття педагогом полікультурних знань. Виокремлено необхідність подальшої розробки проблеми взаємозв’язку етнокультурності й мультикультурності, а також питання впливу інтерактивних технологій на свідомість і полікультурну підготовку майбутніх педагогів.

Проанализирована сущность понятия «поликультурное образование педагога». Аргументировано, что основой поликультурного образования является диалог культур. Приведены субъективные и объективные причины недостаточного получения поликультурных знаний педагогами, особенно преподавателями естественных дисциплин. Учтено самообучение и саморазвитие как важные элементы приобретения педагогом поликультурных знаний. Выделена необходимость дальнейшей разработки проблемы взаимосвязи этнокультурности и мультикультурности, а также вопросы влияния интерактивных технологий на сознание и поликультурную подготовку будущих педагогов.

Analyzed the essence of the concept of «multicultural education teacher». Argued that the basis of multicultural education is a dialogue of cultures. Given the subjective and objective reasons for the lack of knowledge of multicultural educators receive, especially teachers of natural sciences. Considered a self-learning and self-development, as important elements of the acquisition of multicultural teacher knowledge. Highlighted the need for further work on the problem of ethno-cultural and multicultural nature of the relationship, as well as questions about the effects of interactive technologies for multicultural awareness and the training of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Ч11 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського