РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508667<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Джулай Л. 
Моделювання інтеграції знань у підготовці молодших медичних сестер у професійно-технічних навчальних закладах / Л. Джулай // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 44-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток системи професійної підготовки молодших медичних сестер з точки зору спрямування на формування у майбутнього фахівця цілісності знань, умінь і навичок, вміння застосовувати одержані знання для вирішення конкретних завдань, пов’язаних з проблемами людей. Зауважено, що діяльність молодшої медичної сестри носить інтегративний характер, оскільки поєднує знання соціальної, правової та медичної діяльності. Розглянуто значення готовності викладачів ПТНЗ до інноваційної діяльності як підготовки молодшої медсестри. Наочно подано в моделі механізми та прийоми діяльності викладача зі здійснення інтеграції знань.

Проанализировано развитие системы профессиональной подготовки младших медицинских сестер с точки зрения направления на формирование у будущего специалиста целостности знаний, умений и навыков, умение применять полученные знания для решения конкретных задач, связанных с проблемами людей. Отмечено, что деятельность санитарки носит интегративный характер, поскольку объединяет знания социальной, правовой и медицинской деятельности. Рассмотрено значение готовности преподавателей ПТУ к инновационной деятельности в качестве подготовки младшей медсестры. Наглядно представлены в модели механизмы и приемы деятельности преподавателя по осуществлению интеграции знаний.

Analyzed the development of vocational training junior nurses in terms of the direction of the formation of a future professional integrity of knowledge and skills, the ability to apply this knowledge to solve specific problems related to the problems of people. Noted that the activities of nurses is integrative in nature, because it brings together knowledge of the social, legal and medical activities. Discusses the importance of vocational school teachers willingness to innovate as a nursing assistant training. Graphically represented in the model mechanisms and techniques of the teacher to implement the integration of knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського