Лупиніс Т. Педагогічні технології формування інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи / Т. Лупиніс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 77-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Виявлено, що формування та розвиток інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи в університеті сприяє самоосвіті, самовихованню, самореалізації та самовдосконаленню особистості впродовж усього професійного життя. Зазначено, що цей процес має відбуватися за допомогою взаємозумовлених та взаємодоповнювальних форм занять: базових, нормативних і творчих. Враховано, що досягнення інформаційної компетентності передбачає застосування педагогічних технологій, що складаються з послідовних дій за використання інформаційних ресурсів, організаційно-педагогічних умов та різноманітних форм занять. Досліджено значення взаємодії та взаємообумовленості педагогічної технології в означеному процесі. Выявлено, что формирование и развитие информационной компетентности магистрантов социальной работы в университете способствует самообразованию, самовоспитанию, самореализации и самосовершенствованию личности в течение всей профессиональной жизни. Отмечено, что вышеупомянутый процесс должен происходить с помощью взаимообусловленых и взаимодополняющих форм занятий: базовых, нормативных и творческих. Учтено, что достижение информационной компетентности предусматривает применение педагогических технологий, состоящих из последовательных действий при использовании информационных ресурсов, организационно-педагогических условий и разнообразных форм занятий. Исследовано значение взаимодействия и взаимообусловленности педагогической технологии в данном процессе. It was revealed that the formation and development of information literacy of undergraduates’ social work at the University promotes self-education, self-education, self-realization and self-identity throughout the professional life. It is noted that the above process should take place with the help of interdependent and complementary forms of training: basic, standard and creative. Taken into account that the achievement of information competence involves the use of educational technology, consisting of a sequence of steps for using information resources, organizational-pedagogical conditions and various forms of training. Investigated the importance of interaction and interdependence of educational technology in the process. Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) в2:Ч3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|