РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508671<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лупиніс Т. 
Педагогічні технології формування інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи / Т. Лупиніс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 77-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Виявлено, що формування та розвиток інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи в університеті сприяє самоосвіті, самовихованню, самореалізації та самовдосконаленню особистості впродовж усього професійного життя. Зазначено, що цей процес має відбуватися за допомогою взаємозумовлених та взаємодоповнювальних форм занять: базових, нормативних і творчих. Враховано, що досягнення інформаційної компетентності передбачає застосування педагогічних технологій, що складаються з послідовних дій за використання інформаційних ресурсів, організаційно-педагогічних умов та різноманітних форм занять. Досліджено значення взаємодії та взаємообумовленості педагогічної технології в означеному процесі.

Выявлено, что формирование и развитие информационной компетентности магистрантов социальной работы в университете способствует самообразованию, самовоспитанию, самореализации и самосовершенствованию личности в течение всей профессиональной жизни. Отмечено, что вышеупомянутый процесс должен происходить с помощью взаимообусловленых и взаимодополняющих форм занятий: базовых, нормативных и творческих. Учтено, что достижение информационной компетентности предусматривает применение педагогических технологий, состоящих из последовательных действий при использовании информационных ресурсов, организационно-педагогических условий и разнообразных форм занятий. Исследовано значение взаимодействия и взаимообусловленности педагогической технологии в данном процессе.

It was revealed that the formation and development of information literacy of undergraduates’ social work at the University promotes self-education, self-education, self-realization and self-identity throughout the professional life. It is noted that the above process should take place with the help of interdependent and complementary forms of training: basic, standard and creative. Taken into account that the achievement of information competence involves the use of educational technology, consisting of a sequence of steps for using information resources, organizational-pedagogical conditions and various forms of training. Investigated the importance of interaction and interdependence of educational technology in the process.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) в2:Ч3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського