РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508678<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гомонюк О. 
Ключові компетентності соціального педагога / О. Гомонюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 135-142. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Визначено, що головною метою професійної освіти є підготовка компетентного кваліфікованого працівника відповідного рівня і профілю, який вільно володіє професією і орієнтується у суміжних галузях діяльності. Обгрунтовано роль спрямованості на дитину в сформованості психолого-педагогічної компетентності соціального педагога. Висвітлено ціннісно-смислову компетентність. Проаналізовано сутність і структуру громадянської, соціальної та комунікативної компетентностей. Досліджено поняття «професійно-педагогічна культура», що є системним інтегративним утворенням і передбачає оволодіння цінностями соціально-педагогічної діяльності. Наголошено на важливості подальшого аналізу інших ключових компетентностей педагога.

Определено, что главной целью профессионального образования является подготовка компетентного квалифицированного работника соответствующего уровня и профиля, который свободно владеет профессией и ориентируется в смежных областях деятельности. Обоснована роль направленности ребенка в сформированности психолого-педагогической компетентности социального педагога. Освещена ценностно-смысловая компетентность. Проанализированы сущность и структура гражданской, социальной и коммуникативной компетентностей. Исследовано понятие «профессионально-педагогическая культура», что является системным интегративным образованием и предполагает овладение ценностями социально-педагогической деятельности. Подчеркнута важность дальнейшего анализа других ключевых компетенций педагога.

Determined that the primary purpose of vocational education is to train competent skilled worker appropriate level and profile, which is fluent in the profession and is oriented in adjacent areas. Substantiated child focus on the role of Maturity of psycho-pedagogical competence of the social educator. Lit value- semantic competence. Analyzed the nature and structure of the civil, social and communicative competence. Explore the concept of «professional and pedagogical culture», which is an integrative education system and assumes mastery values of social and educational activities. Generalized importance of further analysis of other key competences teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського