Гриник І. Особливості статусів професійно-сімейної ідентичності студентської молоді / І. Гриник // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 3. - С. 209-218. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Здійснено порівняльний аналіз гендерних і регіональних відмінностей статусів ідентичності студентів центральних і західних регіонів України. Встановлено особливості взаємозв’язку між статусами ідентичності тиа виникненням кризи. З’ясовано вплив соціально-психологічних детермінант формування ідентичності у репрезентованої вибірки (60 студентів ЛНУ ім. І. Франка, Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка). Відзначено притаманні студентам амбівалентні ознаки, що виявляються в модусі самосвідомості. Стверджено, що внутрішній розвиток перебуває в ситуаціях дифузії та мораторію. Показано, що теоретико-емпіричне дослідження ідентичності та її кризи впливає на встановлення кореляційних зв’язків між показниками ідентичності та факторами особистості, домінуючими способами поведінки в конфліктних ситуаціях, а також взаємозв’язки параметрів ідентичності з показниками ціннісних орієнтацій. Осуществлен сравнительный анализ гендерных и региональных различий статусов идентичности студентов центральных и западных регионов Украины. Установлены особенности взаимосвязи между статусами идентичности и возникновением кризиса. Выяснено влияние социально-психологических детерминант формирования идентичности в представляемой выборке (60 студентов ЛНУ им. И. Франко, Дрогобычского государственного педагогического университета им. И. Франко). Отмечены присущие студентам амбивалентные признаки, проявляющиеся в модусе самосознания. Указано, что внутреннее развитие находится в ситуациях диффузии и моратория. Теоретико-эмпирическое исследование идентичности и ее кризиса показало существование корреляционных связей между показателями идентичности и факторами личности, доминирующими способами поведения в конфликтных ситуациях, а также взаимосвязи параметров идентичности с показателями ценностных ориентаций. The article reveals psychological peculiarities of formation and functioning of modern students” identity statuses in the comparative vector “Center-West”. The author defines basic content and semantic constructs of the studied phenomenon, particularly through the prism of diffusion, imitation, moratorium, and identity achievement. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|