РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508735<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Близнюк Т. 
Історико-педагогічні аспекти проблеми виховання у старшокласників готовності до вибору педагогічного фаху / Т. Близнюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 3. - С. 229-236. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено періодизацію теорії та практики організації профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх школах України, в якій виділено чотири етапи: трудова профілізація школярів, профорієнтаційна діяльність, орієнтована на потреби держави, період перебудови цієї роботи до потреб економіки перехідного періоду, профільна диференціація навчання школярів з урахуванням їх потреб і можливостей. Обґрунтовано зміни ціннісних орієнтацій випускників шкіл в різні періоди розвитку системи профорієнтаційної роботи. Актуалізовано вимоги до особливостей та специфіки педагогічної діяльності. Висвітлено досвід роботи Полтавського педагогічного інституту в контексті реалізації комплексної програми “Учитель”, спрямованої на виявлення педагогічних здібностей учнів старших класів. Розглянуто взаємозв’язок основних положень Концепції профільного навчання у старшій школі зі змінами у складі й структурі професійної орієнтації.

Осуществлена периодизация теории и практики организации профориентационной работы в общеобразовательных школах Украины, в которой выделены четыре этапа: трудовое профилирование школьников; профориентационная деятельность, ориентированная на нужды государства; период перестройки этой работы к потребностям экономики переходного периода; профильная дифференциация обучения школьников с учетом их потребностей и возможностей. Обоснованы изменения ценностных ориентаций выпускников школ в различные периоды развития системы профориентационной работы. Актуализированы требования к особенностям и специфике педагогической деятельности. Освещен опыт работы Полтавского педагогического института в контексте реализации комплексной программы "Учитель", направленной на выявление педагогических способностей учащихся старших классов. Рассмотрена взаимосвязь основных положений Концепции профильного обучения в старшей школе с изменениями в составе и структуре профессиональной ориентации.

The article presents the study of the problem of development readiness in senior pupils for choosing pedagogical profession in historical perspective. The author explains the reasons for the changes of values of school leavers in different periods of development the system of professional orientation and development readiness in senior pupils for choosing pedagogical profession at the stage of pre profile studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського