Париш Н. Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Н. Париш // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 86-93. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Окреслено напрями трансформації змісту інженерно-педагогічної освіти: перший – становлення навчальних дисциплін, які забезпечують загальноосвітню та професійну підготовку учнів; другий – розширене використання різноманітних засобів інформатизації; третій – глибинний вплив інформатизації на мету навчання. Розглянуто навчальні технології формування екологічної культури майбутнього інженера-педагога, зокрема аксіолого-виховні технології, технології педагогічного дискурсу. Визначено етапи педагогічного дискурсу: формування моделі досвіду, створення досвіду, упровадження в педагогічну практику створеного досвіду. Виокремлено функції навчально-педагогічного дискурсу: офіційність комунікації, соціальна та комунікативна нерівноправність учасників, усталеність тем і комунікативних подій, переважання епістемологічних стратегій, ідеологічна забарвленість моральних та утилітарних цінностей, ритуалізованість, фасцінативність. Определены направления трансформации содержания инженерно-педагогического образования: первое направление – становление учебных дисциплин, обеспечивающих общеобразовательную и профессиональную подготовку учащихся, второе – расширенное использование различных средств информатизации, третье – глубинное влияние информатизации на цели обучения. Рассмотрены учебные технологии формирования экологической культуры будущего инженера-педагога, в частности аксиолого-воспитательные технологии, технологии педагогического дискурса. Определены четыре этапа этих технологий: формирование модели опыта, приобретение навыков, внедрение в педагогическую практику созданного опыта. Выделены функции учебно-педагогического дискурса: официальность коммуникации, социальное и коммуникативное неравноправие участников, устойчивость тем и коммуникативных событий, преобладание эпистемологических стратегий, идеологическая окрашенность моральных и утилитарных ценностей, ритуализация, фасцинативность. The use of information technologies is aimed to form readiness of the future engineers-teachers to use computer technologies in professional activity, as results of special training representing integrated education of the future engineer-teacher person arising in uniting of motives, theoretical and professional-meaning knowledge, abilities, skills and pedagogical experience related to engineering-pedagogical activity. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|