РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508758<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Париш Н. 
Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Н. Париш // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 86-93. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Окреслено напрями трансформації змісту інженерно-педагогічної освіти: перший – становлення навчальних дисциплін, які забезпечують загальноосвітню та професійну підготовку учнів; другий – розширене використання різноманітних засобів інформатизації; третій – глибинний вплив інформатизації на мету навчання. Розглянуто навчальні технології формування екологічної культури майбутнього інженера-педагога, зокрема аксіолого-виховні технології, технології педагогічного дискурсу. Визначено етапи педагогічного дискурсу: формування моделі досвіду, створення досвіду, упровадження в педагогічну практику створеного досвіду. Виокремлено функції навчально-педагогічного дискурсу: офіційність комунікації, соціальна та комунікативна нерівноправність учасників, усталеність тем і комунікативних подій, переважання епістемологічних стратегій, ідеологічна забарвленість моральних та утилітарних цінностей, ритуалізованість, фасцінативність.

Определены направления трансформации содержания инженерно-педагогического образования: первое направление – становление учебных дисциплин, обеспечивающих общеобразовательную и профессиональную подготовку учащихся, второе – расширенное использование различных средств информатизации, третье – глубинное влияние информатизации на цели обучения. Рассмотрены учебные технологии формирования экологической культуры будущего инженера-педагога, в частности аксиолого-воспитательные технологии, технологии педагогического дискурса. Определены четыре этапа этих технологий: формирование модели опыта, приобретение навыков, внедрение в педагогическую практику созданного опыта. Выделены функции учебно-педагогического дискурса: официальность коммуникации, социальное и коммуникативное неравноправие участников, устойчивость тем и коммуникативных событий, преобладание эпистемологических стратегий, идеологическая окрашенность моральных и утилитарных ценностей, ритуализация, фасцинативность.

The use of information technologies is aimed to form readiness of the future engineers-teachers to use computer technologies in professional activity, as results of special training representing integrated education of the future engineer-teacher person arising in uniting of motives, theoretical and professional-meaning knowledge, abilities, skills and pedagogical experience related to engineering-pedagogical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського