РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508764<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панасевич Д. 
Зв'язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища шк.. - 2013. - № 10. - С. 39-44. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено питання приведення змісту вищої освіти за галузями знань відповідно до сучасних вимог ринку праці. Проаналізовано проблеми, що постали у процесі реалізації рекомендацій Болонського процесу у Європі загалом – обмеженість фінансування реформ у сфері освіти у зв’язку з економічною кризою, неможливість впровадження багатьох реформ освіти одночасно, проблеми із забезпеченням якості освіти, інженерної підготовки фахівців, використання рамки кваліфікацій (Національної, Болонської, Європейської) тощо. Описано роботу зі створення стандартів вищої освіти, зорієнтованих на компетентнісний підхід з урахуванням вимог професійних стандартів роботодавців, що стало першим кроком до методичного та нормативно-правового забезпечення впровадження Національної рамки кваліфікацій. Обговорено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців. Підкреслено, що цією роботою зроблено перший крок до об’єднання зусиль роботодавців і освітян у напрямі покращання якості теоретичної та практичної підготовки фахівців з вищою освітою. Запропоновано проекти професійних стандартів за певними назвами професійних робіт, що відповідають галузям знань “Електротехніка та електромеханіка”, “Металургія та матеріалознавство”, “Журналістика та інформація”.

Освещены вопросы приведения содержания высшего образования по отраслям знаний в соответствии с современными требованиями рынка труда. Проанализированы проблемы, возникшие в процессе реализации рекомендаций Болонского процесса в Европе в целом – ограниченность финансирования реформ в сфере образования в связи с экономическим кризисом, невозможность внедрения многих реформ образования одновременно, проблемы с обеспечением качества образования, инженерной подготовки специалистов, использование рамок квалификаций (национальной, Болонской, Европейской) и другие проблемы. Описана работа по созданию стандартов высшего образования, ориентированных на компетентностный подход с учетом требований профессиональных стандартов работодателей, что стало первым шагом к методическому и нормативно-правовому обеспечению внедрения Национальной рамки квалификаций. Обсужден подход к разработке образовательных стандартов высшего образования с учетом требований профессиональных стандартов и Национальной рамки квалификаций, что должно существенно повысить качество теоретической и практической подготовки специалистов. Подчеркнуто, что этой работой сделан первый шаг к объединению усилий работодателей и педагогов в направлении улучшения качества теоретической и практической подготовки специалистов с высшим образованием. Предложены проекты профессиональных стандартов по определенным названиям профессиональных работ, соответствующие отраслям знаний “Электротехника и электромеханика”, “Металлургия и материаловедение”, “Журналистика и информация”.

The questions of bringing higher education content by industry knowledge, in accordance with the current requirements of the labor market. The problems encountered in the implementation of the recommendations of the Bologna process in Europe as a whole – the limited financing of education reforms in the economic crisis, the inability of many implementation of education reforms simultaneously, problems with the quality of education, engineering, training, use of qualifications frameworks (national, Bologna, European) and other problems. Described work on creating standards for higher education, focused on competence-based approach to meet the requirements of professional standards of employers, as a first step to methodological and regulatory support implementation of the National Qualifications Framework. Discussed approach to developing higher education standards to meet the requirements of professional standards and the National Qualifications Framework, which should significantly improve the quality of theoretical and practical training. Emphasized that this work was the first step to bring together employers and educators to improve the quality of theoretical and practical training of specialists with higher education, namely the proposed projects of professional standards for certain names professional work relevant fields of knowledge “Electronics and electrical engineering”, “Metallurgy and Materials”, “Journalism and information”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського