Жовновач Р. І. Задоволення потреб споживача як основа планування конкурентоспроможності підприємств сільськогосподарського машинобудування / Р. І. Жовновач // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 171-180. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.
Обгрунтовано необхідність дослідження впливу споживачів сільськогосподарської техніки на діяльність виробника. Визначено необхідні умови нарощення конкурентоспроможності підприємств сільськогосподарського машинобудування, виходячи з інтересів виробників та потреб і можливостей споживачів. Враховано найбільш вагомі чинники впливу на рішення споживачів щодо придбання сільськогосподарської техніки при плануванні комплексу заходів із забезпечення конкурентоспроможності підприємств сільськогосподарського машинобудування.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"