РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000510232<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Турянська О. Ф. 
Шкільний підручник з історії: яким йому бути? / О. Ф. Турянська // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні проблеми, наявні у сфері підручникотворення, запропоновано шляхи їх розв'язання, а також основні принципи, що мають детермінувати процес укладання навчальної книги. На основі аналізу сучасних підручників з історії виокремлено 2 підходи до створення шкільних підручників, що відбивають пріоритети авторів щодо відбору змісту навчального історичного матеріалу, а також методичної обробки текстів. Висловлено думку про те, що підручник з історії має не тільки бути носієм навчальної інформації наукового характеру, але й стати дидактичним засобом, що розкриває підліткам етико-естетичний зміст історичних подій, тим самим спрямовуючи й орієнтуючи їх у світі духовних і моральних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського