Турянська О. Ф. Шкільний підручник з історії: яким йому бути? / О. Ф. Турянська // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Визначено основні проблеми, наявні у сфері підручникотворення, запропоновано шляхи їх розв'язання, а також основні принципи, що мають детермінувати процес укладання навчальної книги. На основі аналізу сучасних підручників з історії виокремлено 2 підходи до створення шкільних підручників, що відбивають пріоритети авторів щодо відбору змісту навчального історичного матеріалу, а також методичної обробки текстів. Висловлено думку про те, що підручник з історії має не тільки бути носієм навчальної інформації наукового характеру, але й стати дидактичним засобом, що розкриває підліткам етико-естетичний зміст історичних подій, тим самим спрямовуючи й орієнтуючи їх у світі духовних і моральних цінностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|