Панченко Л. Ф. Масовий відкритий онлайн-курс як альтернативна форма підвищення кваліфікації викладача вищої школи / Л. Ф. Панченко // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 1. - С. 19-28. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Розглянуто можливості феномену масового відкритого онлайн-курсу (MOOC) як альтернативної форми підвищення кваліфікації викладачів вищих навчальних закладів. Проведено зіставний аналіз 2-х різновидів МООС: сМООС та хМООС; проаналізовано динаміку популярності пошукових запитів, пов'язаних з проектами Coursera, Udacity, edX. Розглянуто педагогічні платформи для масових онлайн-курсів. Розкрито структуру лекцій та питальників, визначено основні характеристики активного навчання вМООС, а саме - короткі відеолекції з убудованими питальниками, тести та завдання до кожної теми курсу, оперативний зворотній зв'язок, включення студентів у форум, взаємодопомога та взаємне оцінювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.8 + Ч481.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|