Курило В. С. Якість освіти в Україні: постановка проблеми та шляхи її вирішення / В. С. Курило // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 22-25. - укp.Вивчено проблеми якості освіти, виявлено причини невідповідності набутих студентом знань і навичок із державним стандартом. Обговорено чинники, які заважають розв'язанню цього питання, а також наведено досвід країн Європи та Сполучених Штатів Америки. Увагу приділено огляду науково-практичних конференцій, присвячених проблемам управління якістю освіти, виявленню недоліків та упущень. Доведено, що результати конференцій не співвідносяться з цілісним розвитком особистості випускника, його інтелектуальною, емоційною, вольовою, мотиваційною сферою. Показником недосконалості якості освіти в Україні запропоновано статистичні дані результатів складання ЗНО. Виділено 3 площини розв'язання цієї проблеми: створення на базі Національної доктрини розвитку освіти державної програми із забезпечення якості на всіх рівнях системи освіти; використання апробованих результатів з управління якістю освіти, наближення теоретичних знань до практики; підвищення кваліфікації педагогів. Наголошено на негайності розв'язання цих питань для подальшого розвитку нашої країни. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|