Смолінська О. Є. Культурно-освітній простір сучасного педагогічного університету та професіоналізм його випускників / О. Є. Смолінська // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проблема вищої освіти, особливо педагогічної, часто є питанням співвідношення особистісного й організаційного компонентів, їх пропорційності, взаємодій, тобто проблемою буття людини в певному соціальному середовищі, зокрема, аспектів вибору, адаптації, обміну цінностями тощо. Розглянуто зв'язок між сутностями педагогічного університету, його культурно-освітнього простору та професіоналізму випускників з позицій феноменологічного підходу. Увагу приділено проблематиці становлення інституціональності професіоналізму як суттєвого фактора під час дослідження процесів, що виявляються, з першого погляду, як окремі феномени культурно-освітнього простору, хоча з часом стають його суттєвими характеристиками, зокрема, це активний перехід цінностей ринково-економічного типу в університетську педагогічну освіту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|