Димарський Я. М. Тестування з аналітичної геометрії та шляхи його практичної реалізації / Я. М. Димарський, Я. П. Кривко // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 31-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Висвітлено принципи формування тестів з геометрії для студентів фізико-математичних педагогічних спеціальностей. Узагальнено переваги тестових завдань у порівнянні з класичними завданнями. Обгрунтовано необхідність створення тестів, максимально наближених до зовнішнього незалежного оцінювання. Запропоновано 4 рівні складності створюваних тестів з геометрії: рівень елементарних понять, пропонованих у класичних термінах, рівень елементарних понять, поданих у "нових" термінах, базовий рівень виша, високий рівень. Перші 2 рівні визначаються знаннями шкільного курсу з геометрії, третій й четвертий - стандартизованою програмою вищої школи. Завдання першого - третього рівнів побудовані за допомогою запитань закритого виду, на відповідність та на правильну послідовність. Для задач четвертого рівня можливі також завдання відкритого виду, що перевіряє безпосередньо викладач. Індекс рубрикатора НБУВ: В181.13 р3-381
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|