Тарарак Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України / Н. Г. Тарарак // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3. - С. 27-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано основні роботи видатних педагогів сучасності й розглянуто методи, форми, засоби ціннісної педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи. Розкрито суть поняття "ціннісна педагогічна взаємодія" у контексті аксіологічної освітньої парадигми, що сприяє розвитку суб'єктного потенціалу особистості, організації ціннісно-орієнтаційної діяльності учасників навчального процесу в процесі їх взаємодії. Увагу приділено ролі мистецтва у процесі навчання. Педагогіка й мистецтво постають взаємозумовленими "двома сторонами однієї медалі", становлячи інтегровану єдність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|