Харченко Т. Г. Розробка й супровід індивідуального проекту студента в сучасній допрофесійній педагогічній освіті Франції: практичний аспект / Т. Г. Харченко // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3. - С. 56-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.На основі аналізу французької науково-педагогічної літератури встановлено, що однією з перших форм індивідуалізованого навчання, з яким стикається майбутній учитель, є механізм "Розробка й супровід індивідуального проекту студента", який реалізується в межах сучасної допрофесійної педагогічної освіти в університетах Франції. Мета цього механізму полягає в тому, щоб супроводжувати, надавати допомогу кожному студенту в оптимізації його успішності у процесі навчання, а також допомогти студенту стати активним учасником свого професійного проекту. Реалізується він у першому семестрі першого року навчання в процесі таких практичних модульних курсів, як "Розробка індивідуального проекту", "Супровід індивідуального проекту", "Професійний проект студента". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФРА)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|