Недайнова Т. Б. Чи охопила криза літературну освіту школярів? / Т. Б. Недайнова // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Проаналізовано зміни, що відбулися в організації читання школярів у зв'язку з кризою шкільної літературної освіти, у результаті якої з'являється новий тип читача, для якого характерне прагматичне ставлення до читання, низька читацька самостійність, небажання читати. До перспективних форм і методів подолання кризи відносять розробку індивідуальних освітніх маршрутів школяра-читача, створення надпредметних освітніх програм, розвиток читацької культури, формування позитивного ставлення до читання, відродження традицій домашнього читання. Розв'язання проблеми читання вимагає визнання її соціального характеру та залучення до її розв'язання і вчителів, і батьків, представників громадських організацій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20-252.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|