Берегова Г. Д. Філософська компонента в освітньо-виховному процесі аграрних вищих навчальних закладів України / Г. Д. Берегова // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4. - С. 35-43. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Визначено роль і місце філософської компоненти в системі вітчизняної вищої аграрної освіти, обгрунтовано необхідність аналізу передумов нових підходів до освітньо-виховних процесів у вітчизняних аграрних вищих навчальних закладах (ВНЗ). Запропоновано перегляд її наявних парадигм і вибір оптимальних орієнтирів, що спрямують освітньо-виховний процес на формування ціннісної моделі людини майбутнього. На основі аналізу теорії та практики навчання студентів-аграрників виявлено низку освітньо-виховних проблем, що постають передумовами побудови нової концепції філософії освіти для аграрних ВНЗ України з метою формування нового, сучасного світогляду майбутніх фахівців аграрної галузі виробництва. Основними передумовами побудови нової концепції освіти в Україні є зміна статусу соціогуманітарних дисциплін, недосконалість навчальних планів і змістового наповнення навчального матеріалу, необхідність змін у структурі філософського знання відповідно до фаху та спеціалізації ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|