Караманов О. В. Музей - школа - університет: особливості педагогічної взаємодії в сучасному "суспільстві знань" / О. В. Караманов // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Вивчено проблеми взаємодії музею, школи та університету в сучасному інформаційному суспільстві. Визначено умови ефективності освітнього процесу в "суспільстві знань" і роль музею як центру соціальної адаптації особистості до культурного середовища у процесі діалогу з цінностями мистецтва, історії, літератури. Проаналізовано українські та польські ініціативи в галузі вищої школи (на прикладі кафедри педагогіки Львівського національного університету та Інституту педагогіки Ягєллонського університету у Кракові) з розробки й апробації для студентів спецкурсів з музейної педагогіки у контексті підготовки майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін, а також регіональні шкільні проекти ("Школа і музей - працюємо разом"). Виокремлено основні тенденції педагогічної діяльності музеїв в інформаційному суспільстві, акцентовано на її інтерактивному характері у процесі розширення культурного та освітнього простору середньої й вищої школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ч77 + Ч489.511.465
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|