Желанова В. В. Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 5/6. - С. 21-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Обгрунтовано та визначено феномен змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, розглянуто його детермінанти, якими є мета зазначеної технології та її динамічні складники. Результативною метою технології контекстного навчання запропоновано вважати формування рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів, процесуальною - створення умов для досягнення кінцевої мети. Динамічними детермінантами змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових є процес трансформації пізнавальних мотивів у професійні в межах "загального мотиваційного синдрому", а також процеси рефлексіогенезу, смислогенезу, суб'єктогенезу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|