РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000510270<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Желанова В. В. 
Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 5/6. - С. 21-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано та визначено феномен змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, розглянуто його детермінанти, якими є мета зазначеної технології та її динамічні складники. Результативною метою технології контекстного навчання запропоновано вважати формування рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів, процесуальною - створення умов для досягнення кінцевої мети. Динамічними детермінантами змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових є процес трансформації пізнавальних мотивів у професійні в межах "загального мотиваційного синдрому", а також процеси рефлексіогенезу, смислогенезу, суб'єктогенезу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського