Роганова М. В. Духовні основи інклюзивної освіти та реабілітації студентів з особливими освітніми потребами в умовах вищого навчального закладу / М. В. Роганова // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 5/6. - С. 46-52. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано особливості навчання й виховання студентів з обмеженими фізичними можливостями в інтегрованому освітньо-виховному середовищі за допомогою реалізації соціальної програми "Світ рівних можливостей". Увагу приділено реалізації моделі духовної реабілітації таких студентів, а також деяким засобам досягнення поставлених завдань: відкрите ставлення до майбутнього, формування нових орієнтирів і цілей; розвиток інтелектуально-духовної культури особистості та використання в побуті освітнього процесу реабілітаційних новітніх інформаційних і комунікативних технологій; створення інклюзивного виховного середовища на принципах співдружності, співтворчості, спрямованої на подолання соціальної ізоляції цієї категорії студентів. Висвітлено комплексний підхід до проблеми адаптації молоді з інвалідністю за умов вищого навчального закладу. Розкрито поняття "духовна реабілітація", а також розглянуто питання взаємодії освітніх і суспільних інститутів у духовному розвитку студентської молоді з обмеженими фізичними можливостями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|