Бирко Н. М. Педагогічні умови формування толерантності майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Бирко // Освіта та пед. наука. - 2014. - № 1. - С. 51-56. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Визначено суть поняття "умови", "педагогічні умови", спроектовано систему педагогічних умов формування толерантності майбутніх учителів початкової школи: урахування індивідуального рівня толерантності майбутніх педагогів як основи для професійної діяльності з учнями початкових класів; наповнення змісту виховної роботи у вищому навчальному закладі матеріалами щодо розвитку толерантності та складників толерантності; трансформація змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах педагогіки толерантності. Розкрито методи й форми організації навчальної та виховної роботи студентів відповідно до кожної педагогічної умови, серед них: проведення тестування на визначення психологічного клімату в колективі; вивчення індивідуальних особливостей студентів за допомогою тестів "Чи вмієте Ви спілкуватися?", "Чи конфліктні Ви?"; вивчення та підбір літератури про толерантність; семінари з представниками психологічних і соціальних служб; проведення майстер-класів (студент - студент, студент - учень, студент - громада); робота гуртка "Майстерня толерантності"; волонтерська робота; робота в громаді; заходи, присвячені міжнародним і національним святам тощо. Аналізуючи проблеми спілкування зі студентами, виділено принципи толерантного ставлення до співрозмовника, які є наслідком проблем спілкування зі студентами вищого педагогічного навчального закладу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.16
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|