Антонюк Т. Історія розвитку вантажного вагонного парку в Україні (1875 - 1917) / Т. Антонюк // Дослідж. з історії техніки : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 18. - С. 4-7. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто характеристику розвитку вантажного вагонного парку на теренах України у 1875 - 1917 рр., зокрема на Одеській залізниці. Проаналізовано склад вагонного парку, особливості будови вантажних вагонів, збільшення їх вантажопідйомності. Зроблено висновок, що Одеська залізниця зробила свій вагомий внесок у вагонобудування Російської Імперії. Кількість вантажів, що поступали на залізниці, постійно збільшувалась. Проте, збільшення вантажного вагонного парку відбувалось значно повільніше, ніж зростання кількості вантажів. Причиною було те, що протягом багатьох років у Російській Імперії ігнорувався приріст руху існуючих залізниць та те, що новозбудовані лінії були слабо обладнані. Тому в кінці девіяностих років ХIХ ст. відчувалася нестача вантажних вагонів. Наприклад, восени 1896 р. на залізницях не вистачало 739 паровозів та 25 265 вагонів, а у 1898 - 1 166 паровозів та 36 777 вагонів. Середній приріст руху потребував збільшення рухомого складу щорічно на 6 %. і в подальшому вагонів не вистачало, оскільки потужність вагонобудівних підприємств повністю не використовувалась. Вона на початку ХХ ст. сягала близько 50 тисяч вагонів. Індекс рубрикатора НБУВ: О24 г(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72035 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|