Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000510845<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дурняк Б. В. Проектування реклами в мережі Інтернет на основі її семантичного аналізу : [монографія] / Б. В. Дурняк, О. Ю. Коростіль. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2014. - 135 c. - (Інформ. технології). - Бібліогр.: с. 127-135 - укp.Проаналізовано методи формування реклами в мережі Інтернет. Розглянуто теоретичні основи формального опису моделей інформаційних компонент рекламної продукції в цифровому середовищі. Наведено методи побудови окремих компонент інформаційної технології формування рекламного продукту. Приділено увагу формуванню різних типів інформації на основі даних, що призначені для розміщення в рекламі. Розроблено алгоритм аналізу реклами з метою виявлення в ній різних типів інформації. Вивчено загальну організацію інформаційної технології процесів формування та аналізу реклами в мережі Інтернет. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 ф + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА783317 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|