РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000510845<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дурняк Б. В. 
Проектування реклами в мережі Інтернет на основі її семантичного аналізу : [монографія] / Б. В. Дурняк, О. Ю. Коростіль. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2014. - 135 c. - (Інформ. технології). - Бібліогр.: с. 127-135 - укp.

Проаналізовано методи формування реклами в мережі Інтернет. Розглянуто теоретичні основи формального опису моделей інформаційних компонент рекламної продукції в цифровому середовищі. Наведено методи побудови окремих компонент інформаційної технології формування рекламного продукту. Приділено увагу формуванню різних типів інформації на основі даних, що призначені для розміщення в рекламі. Розроблено алгоритм аналізу реклами з метою виявлення в ній різних типів інформації. Вивчено загальну організацію інформаційної технології процесів формування та аналізу реклами в мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 ф + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783317 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського