Дзюбенко О. М. Концепт \i НАВЧАННЯ \i0 у латинській, українській та англійській мовах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / О. М. Дзюбенко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 18 c. - укp.Досліджено динаміку розвитку концепту "навчання" у латинській, українській та англійській лінгвокультурах у зіставному аспекті. Концепт "навчання" проаналізовано через опис його базових складових субконцептів: "суб'єкт навчання", "об'єкт навчання", "знання", "розум", "розумний", "дурень" на матеріалі дефініційного, наївного, літературно-художнього та т. зв. "реального" дискурсів. Зазначено, що звернення до релігійного (біблійного) дискурсу як етико-релігійного еталону дозволило співвіднести релігійний і світський компоненти у структурі суспільної свідомості. Репрезентовано змістове наповнення концепту "навчання" на сучасному зрізі його структурування. Виокремлено універсальні й етноспецифічні світосприймальні настанови носіїв досліджуваних лінгвокультур, простежено динаміку розвитку семантичного наповнення концепту "навчання" від античності до часів сьогодення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.10
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА409470 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|