![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000511153<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю : зб. матеріалів міжнар. наук. інтернет-конф., присвяч. 75 річниці від дня народж. д. п. н., проф., акад. АНВО України, заслуженого працівника освіти України П. С. Атаманчука / ред.: П. С. Атаманчук, С. П. Величко, М. С. Вархола; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2014. - 207 c. - укp. - англ.Розглянуто дидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчання. Розкрито психолого-фізіологічні аспекти проектування мультимедійного супроводу лекції. Показано шляхи оптимального вирішення проблеми безпечної організації діяльності студентів під час польових робіт. Описано методи формування світоглядних якостей учнів у процесі вивчення фізики. Викладено науково-методичні засади навчання механіки в старшій школі на основі компетентісного підходу. Розглянуто інноваційні розробки ВНЗ, прогресивні фізико-технологічні процеси та технології в підготовці майбутнього спеціаліста. Висвітлено методологічні основи розвитку професійної компетентності студентів у процесі вивчення предметів фізико-технологічного профілю. З'ясовано особливості формування професійно-компетентісного світогляду майбутнього фахівця технологічної галузі з безпеки життєдіяльності та охорони праці. Показано можливості підвищення фахової спрямованості навчання завдяки використанню електронних систем штучного інтелекту. Увагу зосереджено на проблемі формування технічного мислення у майбутніх фахівців під час вивчення графічних дисциплін. Надано відомості про інструментальні засоби моніторингу освітньої діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР) я431(0) + Ж.р(4УКР)3-2 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА783917 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|