Самура І. Б. Особливості викладання фармакології іноземним студентам в умовах кредитно-модульної системи організації навчання / І. Б. Самура // Буков. мед. вісн.. - 2014. - 18, № 2. - С. 173-176. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Якісне оволодіння студентами медичного факультету грунтовними знаннями і практичними навичками з фармакології є досить важливою і складною проблемою. Наведено заходи щодо покращання методики викладання фармакології іноземним студентам у групах з англійською мовою навчання на медичному факультеті. Розкрито особливості набуття теоретичних знань і практичних навичок у процесі викладання фармакології, наведено методи стимулювання пізнавального інтересу студентів до навчання. Зокрема, проаналізовано чинники, що доводять необхідність впровадження і систематичного використання у навчальному процесі інтерактивних методів навчання, тестування студентів, обговорення складних, нерозв'язаних наукових проблем фармакології, науки, що постійно та динамічно розвивається, її взаємодії з сучасними біомедичними науками. Індекс рубрикатора НБУВ: Р281 р3 + Р11(4УКР)р3-33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|