Зарединова Э. Р. Соціокультурний підхід у моделюванні навчально-виховного процесу в умовах багатонаціонального суспільства / Э. Р. Зарединова, Э. Н. Бакшиш // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 13. - С. 116-118. - Библиогр.: 6 назв - укp. - пол. - рус. - англ.Розглянуто проблему соціокультурного підходу. Формування особистості розглянуто в контексті загальнолюдської культури з урахуванням конкретних культурних умов життєдіяльності людини; зміст освіти визначається на рівні змісту сучасної світової культури. Розкрито основні шляхи реалізації соціокультурного підходу як важливого етапу моделювання навчально-виховного процесу за умов багатонаціонального суспільства. Рассмотрена проблема социокультурного подхода. Формирование личности проанализировано в контексте общечеловеческой культуры с учетом конкретных культурных условий жизнедеятельности человека; содержание образования определено на уровне содержания современной мировой культуры. Раскрыто основные пути реализации социокультурного подхода как важного этапа моделирования учебно-воспитательного процесса в условиях многонационального общества. The article deals with the problem of a socio-cultural approach. Formation of a personality is considered in a context of universal culture taking into account specific cultural conditions of a person’s activity; the content of education is defined at the level of modern world culture. The main ways of realization are revealed of social-cultural approach as an important stage of teaching modeling and educational process under the conditions of multinational society. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + Ч311.352.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|