Дружененко Р. С. Етнопедагогічний підхід до ситуативних завдань у формуванні усного мовлення школярів / Р. С. Дружененко // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 58. - С. 243-246. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Обгрунтовано етнопедагогічний підхід до ситуативних завдань, виявлено доцільність та ефективність його реалізації у формуванні усного мовлення школярів, наведено приклади ситуативних завдань. Обоснован этнопедагогический подход к ситуативным заданиям, определена необходимость и эффективность его реализации в формировании устной речи школьников, предоставлены примеры ситуативных заданий. Makes an attempt to motivate ethno-pedagojical approach to situational tasks to reveal expediency and efficiency of its realization during lessons of Ukrainian language in the work the examples of situational tasks. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|