Замороцька В. В. Навчальний підручник у ВНЗ як засіб керування пізнавальною діяльністю майбутнього вихователя ДНЗ / В. В. Замороцька // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 58. - С. 318-321. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто місце, роль та значення навчального підручника у ВНЗ у системі підготовки майбутнього вихователя ДНЗ. Визначено, що його функції і структура детерміновані цілями та завданнями навчального процесу та конкретної спеціальної дисципліни. Доведено, що управління пізнавальною діяльністю студентів за допомогою навчального посібника здійснюється в результаті цілеспрямованої організації навчального тексту та його структурування за моделлю. Рассмотрены место, роль и значение вузовского учебника в системе подготовки будущего воспитателя детского садах. Определено, что его функции и структура детерминированы целями и задачами учебного процесса и конкретной специальной дисциплины. Доказано, что управление познавательной деятельностью студентов с помощью учебного пособия осуществляется в результате целенаправленной организации учебного текста и его структурирование по модели. Describes the place, role and importance of a textbook for higher educational establishment in the wholesome system of preparation of a future kindergarten instructor. It is defined that functions and structure of a textbook are determined by the aimsand tasks of a study process and particular special subject. It is proved that managing the perceptual activities of students with the help of a textbook is carried out as a result of purposeful organization of a study text and its structuring in accordance with the model. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.1 + Ч489.518.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|