РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514745<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зотова І. В. 
Формування мовленнєвого спілкування дошкільників в умовах різновікових груп / І. В. Зотова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 67-71. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено поняття «мовленнєве спілкування дітей в різновіковому дитячому колективі». Зазначено, що проблема взаємодії дітей один з одним досліджувалася в таких напрямах: концепція комунікативної діяльності дошкільників, комунікативно-мовленнєве спілкування дітей, взаємодія вихователя і дітей. Проілюстровано залежність взаєморозуміння у мовленнєвому спілкуванні від сформованості комунікативно-мовленнєвих здібностей, мовних, мовленнєвих і комунікативних компетенцій. Сформовано модель формування мовленнєвого спілкування дітей в різновікових групах, розроблено її етапи: репродуктивно-діяльнісний, комунікативно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний.

Исследовано понятие «речевое общение детей в разновозрастном детском коллективе». Отмечено, что проблема взаимодействия детей друг с другом исследовалась в таких направлениях: концепция коммуникативной деятельности дошкольников, коммуникативно-речевое общение детей, взаимодействие воспитателя и детей. Проиллюстрирована зависимость взаимопонимания в речевом общении от сформированности коммуникативно-речевых способностей, языковых, речевых и коммуникативных компетенций. Сформирована модель формирования речевого общения детей в условиях разновозрастных групп, разработаны ее этапы: репродуктивно-деятельностный, коммуникативно-деятельностный , рефлексивно-оценочный.

Explore the concept of «verbal communication of children in uneven children's team». Disclosed that the problem of interaction with each other children studied in such areas: the concept of communicative activities preschoolers, communicatively-verbal communication of children and child caregiver interaction. Illustrated the dependence of understanding in speech communication from formation communicative speech abilities, language, speech and communicative competence. Formed model of verbal communication of children in different age groups. Developed stages of this model: reproductive and activity, communicative and activity, reflexive evaluation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського