Лисенкова І. П. Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку / І. П. Лисенкова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 95-97. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено вплив арт-терапії на рівень соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку. Висвітлено методи арт-терапії, що можуть збагатити зміст виховної роботи – музико-, казко-, ізо- та ігротерапія. Висловлено думку, що заняття з елементами казкотерапії сприяють розвитку мови дитини і психічному розвитку в цілому. З’ясовано, що прослуховування музики має стимулювати молодшого школяра із затримкою психічного розвитку до створення власного творчого продукту, оскільки це пов’язано з емоційно-образною сферою. Розкрито значення ігрової терапії як психокорекційне використання гри з метою підвищення рівня сформованості соціально-педагогічної підтримки молодшого школяра із затримкою психічного розвитку. Исследовано влияние арт-терапии на уровень социально-педагогической поддержки детей с задержкой психического развития. Освещены методы арт-терапии, которые могут обогатить содержание воспитательной работы – музыко-, сказко-, изо- и игротерапия. Высказано мнение, что занятия с элементами сказкотерапии способствуют развитию речи ребенка и психическому развитию в целом. Выяснено, что прослушивание музыки должно стимулировать младшего школьника с задержкой психического развития к созданию собственного творческого продукта, поскольку это связано с эмоционально-образной сферой Раскрыто значение игровой терапии как психокоррекционное использование игры с целью повышения уровня сформированности социально-педагогической поддержки младшего школьника с задержкой психического развития. Investigated the effectiveness of art therapy on the level of socio-educational support for children with mental retardation. Illuminated art therapy techniques that can enrich the educational work – music therapy, tale therapy, art therapy and game therapy. Suggested that studies with tale therapy elements contribute to the development of speech and mental development of the child as a whole. Found that listening to music should encourage younger schoolboy with mental retardation to create their own creative product, as it is associated with emotional- shaped sphere. The significance of play therapy as a psycho-use game to improve the level of formation of socio- pedagogical support young student with mental retardation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|