РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514795<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дьяченко В. В. 
Використання інноваційних педагогічних технологій в еколого-натуралістичній позашкільній освіті / В. В. Дьяченко // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 53-55. - укp.

Розкрито проблему підвищення якості позашкільної освіти та використання різноманітних педагогічних технологій для забезпечення креативної спрямованості розвитку особистості учнів позашкільних навчальних закладів. Визначено основні умови, за допомогою яких відбувається забезпечення інтеграції навчально-виховного процесу позашкільного закладу у безперервну освіту. Проаналізовано ланцюжок особистісно орієнтованого підходу у навчанні, що надає можливість учням застосовувати набуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у нестандартних ситуаціях з метою вирішення життєво важливих проблем.

Раскрыта проблема повышения качества внешкольного образования и использования различных педагогических технологий для обеспечения креативной направленности развития личности учащихся во внешкольных учебных заведениях. Определены основные условия, с помощью которых происходит обеспечение интеграции учебно-воспитательного процесса внешкольного учреждения в непрерывное образование. Проанализирована цепочка личностно-ориентированного подхода в обучении, что дает возможность учащимся применять приобретенные знания, умения навыки, способы деятельности, собственный опыт в нестандартных ситуациях с целью решения жизненно важных проблем.

Disclosed the problem of improving the quality of school education and the use of different pedagogical techniques for creative direction of the development of personality of students in extracurricular educational institutions. The basic conditions with which occurs ensuring the integration of the educational process -school institutions in continuing education . Chain analyzed student-centered approach to learning that allows students to apply the acquired knowledge, skills, skills , ways of working , their own experience in unusual situations to address vital issues


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського