РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514797<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пустовалова С. В. 
Забезпечення належного рівня соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти / С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 60-65. - укp.

Проаналізовано основну освітню парадигму нашого часу, а саме особистісно орієнтовану модель навчання й виховання, основний напрямок реалізації якої – створення оптимальних умов для розвитку й саморозвитку особистості, розкриття в навчально-виховному процесі її інтелектуально-особистісного потенціалу, гуманізація цілей і принципів. Охарактеризовано програмне забезпечення дошкільної освіти. Описано державні стандарти дошкільної освіти, які є головною метою реалізації принципу безперервної освіти. Висвітлено ряд негативних проблем, якими характеризується сучасна ситуація в дошкільній початковій освіті.

Проанализирована основная образовательная парадигма нашего времени, а именно личностно ориентированная модель обучения и воспитания, основное направление реализации которой – создание оптимальных условий для развития и саморазвития личности, раскрытия в учебно-воспитательном процессе ее интеллектуально-личностного потенциала, гуманизация целей и принципов. Представлены программы дошкольного образования. Описаны государственные стандарты дошкольного образования, которые являются главной целью реализации принципа непрерывного образования. Освещен ряд негативных проблем, которые характеризует современную ситуацию в дошкольном начальном образовании.

Analyzed the main educational paradigm of our time , namely personality oriented model of training and education , the implementation of which the main direction - to create optimal conditions for the development and self-identity , the disclosure in the educational process of intellectual and personal potential , humanization objectives and principles. The programs of preschool education. Describes the state standards of preschool education, which are the main purpose of the principle of continuous education. Highlighted a number of negative issues that characterize the current situation in the preschool primary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського