Левчишена О. М. Особливості навчання історії у 2013/2014 навчальному році / О. М. Левчишена // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 113-116. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано основний зміст та мету вивчення історії у 2013/2014 н. р. Визначено основні змістові лінії курсів «Історії України» та «Всесвітня історія». Запропоновано основні функції перевірки та оцінювання навчання історії, а саме: діагностична, прогностична, коригувальна, навчальна, розвивальна, виховна, стимулювально-мотиваційна. Зазначено, що основне завдання вчителя – навчати учнів власної мисленнєво-дослідницкої діяльності, а не передавання готових думок з підручника чи слів педагога. Наведено посібники з історії, які схвалені МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах на допомогу вчителю, який працюватиме з п’ятикласниками. Проанализировано основное содержание и цель изучения истории в 2013/2014 у. г. Определены основные содержательные линии курсов „История Украины” и „ Всемирная история”. Предложены основные функции проверки и оценки обучения истории, а именно: диагностическая, прогностическая, корректирующая, учебная, развивающая, воспитательная, стимулирующая, мотивационная. Отмечено, что основная задача учителя – учить учащихся собственной мыслительно-исследовательской деятельности, а не передаче готовых мыслей из учебника или слов педагога. Представлены пособия по истории, которые одобрены МОН Украины для использования в общеобразовательных учебных заведениях в помощь учителю, который будет работать с пятиклассниками. Analyzed the main content and purpose of the study of history in the 2013/2014. The main substantive line courses "History of Ukraine" and "World History" Offered basic functions testing and evaluation of learning history, namely: diagnostic, prognostic, correcting, training, developing, educational, and stimulating motivational. Noted that the main task of the teacher – to teach students own thinking-research activity, and not the transfer of finished thoughts from a textbook or teacher's words. Benefits presented stories that are approved for use MES in secondary schools to help the teacher who will work with fifth graders. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|