РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514803<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Левчишена О. М. 
Особливості навчання історії у 2013/2014 навчальному році / О. М. Левчишена // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 113-116. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано основний зміст та мету вивчення історії у 2013/2014 н. р. Визначено основні змістові лінії курсів «Історії України» та «Всесвітня історія». Запропоновано основні функції перевірки та оцінювання навчання історії, а саме: діагностична, прогностична, коригувальна, навчальна, розвивальна, виховна, стимулювально-мотиваційна. Зазначено, що основне завдання вчителя – навчати учнів власної мисленнєво-дослідницкої діяльності, а не передавання готових думок з підручника чи слів педагога. Наведено посібники з історії, які схвалені МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах на допомогу вчителю, який працюватиме з п’ятикласниками.

Проанализировано основное содержание и цель изучения истории в 2013/2014 у. г. Определены основные содержательные линии курсов „История Украины” и „ Всемирная история”. Предложены основные функции проверки и оценки обучения истории, а именно: диагностическая, прогностическая, корректирующая, учебная, развивающая, воспитательная, стимулирующая, мотивационная. Отмечено, что основная задача учителя – учить учащихся собственной мыслительно-исследовательской деятельности, а не передаче готовых мыслей из учебника или слов педагога. Представлены пособия по истории, которые одобрены МОН Украины для использования в общеобразовательных учебных заведениях в помощь учителю, который будет работать с пятиклассниками.

Analyzed the main content and purpose of the study of history in the 2013/2014. The main substantive line courses "History of Ukraine" and "World History" Offered basic functions testing and evaluation of learning history, namely: diagnostic, prognostic, correcting, training, developing, educational, and stimulating motivational. Noted that the main task of the teacher – to teach students own thinking-research activity, and not the transfer of finished thoughts from a textbook or teacher's words. Benefits presented stories that are approved for use MES in secondary schools to help the teacher who will work with fifth graders.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського