РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514807<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ятвецька Л. І. 
Педагогічна діяльність вчителя фізики в умовах модернізації змісту шкільної освіти / Л. І. Ятвецька // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 137-140. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто модернізацію освіти, яка зумовлена трансформаційними процесами у суспільстві та вимагає від учителів усвідомлення необхідності пошуку ефективної системи своїх педагогічних дій відповідно до цілей та завдань, що висуває гуманістична парадигма навчання. Визначено основні параметри педагогічної діяльності вчителя за компетентнісного підходу до уроку. Зазначено, що важливою проблемою сьогодення є проблема психологічної готовності вчителів до трансформації власної особистості в процесі засвоєння ефективних стратегій і технологій удосконалення навчально-виховного процесу. Наведено основні види інтерактивного навчання. Проаналізовано використання групової навчальної діяльності як різновиду інтерактивного навчання.

Рассмотрена модернизация образования, обусловленная трансформационными процессами в обществе и требующая от учителей осознания необходимости поиска эффективной системы своих педагогических действий в соответствии с целями и задачами, которые выдвигает гуманистическая парадигма обучения. Определены основные параметры педагогической деятельности учителя при компетентностном подходе к уроку. Отмечено, что важной проблемой современности является проблема психологической готовности учителей к трансформации собственной личности в процессе усвоения эффективных стратегий и технологий совершенствования учебно-воспитательного процесса. Представлены основные виды интерактивного обучения. Проанализировано использование групповой учебной деятельности как разновидности интерактивного обучения.

Considered educational modernization caused transformation processes in the society and requires teachers’ awareness of the need of their search for an effective system of pedagogical action in accordance with the goals and objectives put forward by the humanistic paradigm of learning. The main parameters of a teacher's work at the competency approach to lesson. Noted that the major problem of our time is the problem of psychological readiness of teachers to the transformation of the self in the process of assimilation of effective strategies and technologies to enhance teaching- educational process. The main types of interactive learning. Reviewing the use of group learning activity as a variety of interactive learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського