РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514840<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бережна Т. І. 
Формування гуманістичних цінностей в учнів у процесі реалізації завдань дослідно-експериментальної роботи навчального закладу / Т. І. Бережна // Пед. вісн.. - 2013. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З метою запровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів гуманної педагогіки розглянуто витоки ідей гуманістичного виховання у світоглядних системах Т. Шевченка, Л. Українки, І. Франка та ін., у педагогічній спадщині В. Сухомлинського та Ш. Амонашвілі. Визначено базові категорії гуманістичних цінностей, що характеризують індивідуальну культуру особистості – добро, доброта, відповідальність, щирість, совість, відданість, а також охарактеризовано критерії їх визначення. На підставі аналізу діяльності експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів з формування гуманістичних цінностей в учнів визначено правила для вчителя при організації навчально-виховного процесу на ідеях гуманності. Наголошено, що результати дослідно-експериментальної роботи у цих закладах освіти підтверджують, що саме у таких закладах забезпечуються умови для розвитку, самовдосконалення особистості та виховання моральних якостей дитини – доброти, співчуття, чуйності, милосердя, дружелюбності, на основі партнерства вчителів, учнів, батьків, громадськості.

С целью внедрения в практику работы общеобразовательных учебных заведений гуманной педагогики рассмотрены истоки идей гуманистического воспитания в мировоззренческих системах Т. Шевченко, Л. Украинки, И. Франко и др., в педагогическом наследии В. Сухомлинского и Ш. Амонашвили. Определены базовые категории гуманистических ценностей, характеризующие индивидуальную культуру личности – добро, доброта, ответственность, искренность, совесть, преданность, а также охарактеризованы критерии их определения. На основании анализа деятельности экспериментальных общеобразовательных учебных заведений по формированию гуманистических ценностей у учащихся определены правила для учителя при организации учебно-воспитательного процесса на идеях гуманности. Отмечено, что результаты опытно-экспериментальной работы в этих учебных заведениях подтверждают, что именно в таких заведениях обеспечиваются условия для развития, самосовершенствования личности и воспитания нравственных качеств ребенка – доброты, сострадания, чуткости, милосердия, дружелюбия, на основе партнерства учителей, учеников родителей, общественности.

In order to introduce the practice of general educational institutions of humane pedagogies examined the origins of ideas of humanistic education in the philosophical systems T. Shevchenko L. Ukrainka, I. Franko and others, heritage S. B. Sukhomlinsky, Sh. Amonashvili. Defines the basic categories of humanistic values that characterize individual culture personality – the good, kindness, responsibility, honesty, conscience, loyalty, and also describes the criteria for their definition. Based on the analysis of the experimental secondary schools to build students' humanistic values defined rules for teachers in organizing the educational process on the ideas of humanity. Noted that the results of the experimental work in these institutions confirm that it is in such places provided conditions for development, self-identity and moral qualities of the child's upbringing – kindness, compassion, sensitivity, compassion, friendliness, a partnership of teachers, students, parents, public.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.16

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського