РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514844<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Даниленко Л. І. 
Методичні проблеми викладання курсів за вибором у профільній школі / Л. І. Даниленко // Пед. вісн.. - 2013. - № 4. - С. 22-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З метою впровадження профільного навчання у старшій школі розглянуто особливості викладання курсів за вибором та спецкурсів, які орієнтують учнів на індивідуалізацію навчання і соціалізацію, готують до усвідомленого відповідального вибору майбутньої професійної діяльності. З урахуванням цілей профільного навчання визначено вимоги до вибору тематики і змісту курсів за вибором і спецкурсів. Запропоновано напрямки відбору тематики програмного матеріалу і визначено напрямки його викладання на курсах за вибором та спецкурсах, описано форми та методи організації навчального процесу в школі. Викладено основні пріоритети методики вивчення курсів за вибором та спецкурсів: міжпредметна інтеграція, навчання через досвід, інтерактивність, врахування індивідуальних особливостей і потреб учнів, особистісно-діяльнісний і суб’єкт-суб’єктний підхід. Підсумовано, що запропоновані програми курсів за вибором та спецкурсів допоможуть старшокласникам реалізувати здібності й потреби, сприятимуть подальшій професійній освіті та їх працевлаштуванню.

С целью внедрения профильного обучения в старшей школе рассмотрены особенности преподавания курсов по выбору и спецкурсов, которые ориентируют учащихся на индивидуализацию обучения и социализацию, готовят к осознанному ответственному выбору будущей профессиональной деятельности. С учетом целей профильного обучения определены требования к выбору тематики и содержания курсов по выбору и спецкурсов. Предложены принципы отбора тематики программного материала и определены направления его преподавания на курсах по выбору и спецкурсах, описаны формы и методы организации учебного процесса в школе. Изложены основные приоритеты методики изучения курсов по выбору и спецкурсов: межпредметная интеграция, обучение через опыт, интерактивность, учет индивидуальных особенностей и потребностей учащихся, личностно-деятельностный и субъект-субъектный подход. Подытожено, что предложенные программы курсов по выбору и спецкурсов помогут старшеклассникам реализовать способности и потребности, способствовать дальнейшему профессиональному образованию и их трудоустройству.

In order to implement the profile of high school teaching the features of elective courses and special courses that orient students to individualize learning and socialization, preparing to make a conscious choice of a responsible future professional activity. With regard to the objectives defined profile training requirements on the choice of subjects and content of elective courses and special courses. The directions of the subject selection of program material for teaching courses on the selection and special courses, described the forms and methods of the educational process. The basic methods of studying the priorities of elective courses and special courses: Interdisciplinary integration, learning through experience, interactivity, taking into account individual characteristics and needs of students, student-activity and subject-subject approach. Summarized that the proposed program of elective courses and special courses to help high school students to realize the abilities and needs, contribute to further professional education and employment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського