РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514848<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коновальчук В. І 
Використання казки у виховній роботі з дітьми молодшого шкільного віку / В. І Коновальчук, Н. Л. Шкрабай // Пед. вісн.. - 2013. - № 4. - С. 49-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

У контексті пошуку методів оптимізації психологічних показників учнів з метою поліпшення результатів навчальної діяльності розглянуто впливову роль методу казкотерапії у навчально-виховній роботі з дітьми молодшого шкільного віку. Своєрідність дитячого світорозуміння охарактеризовано як дитячий міфологізм, що зближує дітей з первісною людиною й художниками. За підсумками аналізу казок, представлених на основі розповідей учнів 1-го класу, зроблено висновок, що казки є відображенням психічних процесів особистості дитини і дають можливість проектувати у сферу свідомості дитячі уявлення, переживання, бажання. Констатовано, що завдяки казкам можна побачити прихований матеріал несвідомого, який є діагностично цінним у виховній роботі з дитячою особистістю.

В контексте поиска методов оптимизации психологических показателей учащихся с целью улучшения результатов их учебной деятельности рассмотрена влиятельная роль метода сказкотерапии в учебно-воспитательной работе с детьми младшего школьного возраста. Своеобразие детского миропонимания охарактеризовано как детский мифологизм, который сближает детей с первобытным человеком и художниками. По итогам анализа сказок, представленных на основе рассказов учащихся 1-го класса, сделан вывод, что сказки являются отражением психических процессов личности ребенка и дают возможность проектировать в сферу сознания детские представления, переживания, желания. Констатировано, что благодаря сказкам можно увидеть скрытый материал бессознательного, который является диагностически ценным в воспитательной работе с детской личностью.

In the context of search optimization techniques of psychological indicators of students in order to improve learning outcomes is considered an influential role in the method tale therapy educational work with children of primary school age. Children's understanding of the world is characterized by originality as child mifologizm that brings children with primitive man and artists. Tales from the analysis presented on the basis of students' stories 1st grade, it is concluded that fairy tales are a reflection of the mental processes the child's personality and allow the scope to design children's consciousness the ideas, experience and desires. Stated that due to the tales you can see hidden unconscious material, which is diagnostically valuable for educational work with children's personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.541.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського