РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514866<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Голодюк Л. 
Інноваційні підходи до організації роботи з вчителем як засіб підвищення якості післядипломної педагогічної освіти / Л. Голодюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 48-50. - Бібліогр.: 2 назви. - укp.

Сформульовано засади національної державної політики в галузі педагогічної освіти та підготовки до майбутньої професійної діяльності. Відзначено проблему невідповідності між сучасними теоретичними підходами до підвищення кваліфікації педагогічних працівників і практичною діяльністю закладів післядипломної освіти. Розкрито перспективи впровадження проектної технології в систему післядипломної освіти. Висвітлено теоретичні підгрунтя та концептуальні засади проектної технології – метод проблем та метод проектів. Визначено основні завдання навчального проектування. Наведено схематичні плани використання системного підходу до організації проектної діяльності. Розглянуто особливості реалізації проектної технології навчання в роботі з методистами-кореспондентами та з творчими групами. Виокремлено переваги застосування проектної діяльності у процесі підвищення кваліфікації та як засобу підтримання професійної компетентності в актуалізованому стані. Подано таблицю етапів технологічного процесу роботи над проектом.

Сформулированы принципы национальной государственной политики в области педагогического образования и подготовки к будущей профессиональной деятельности. Отмечена проблема несоответствия между современными теоретическими подходами к повышению квалификации педагогических работников и практической деятельностью учреждений последипломного образования. Раскрыты перспективы внедрения проектной технологии в систему последипломного образования. Освещены теоретические основы и концептуальные основы проектной технологии - метод проблем и метод проектов. Определены основные задачи учебного проектирования. Представлены схематические планы использования системного подхода к организации проектной деятельности. Рассмотрены особенности реализации проектной технологии обучения в работе с методистами-корреспондентами и с творческими группами. Выделены преимущества применения проектной деятельности в процессе повышения квалификации и как средства поддержания профессиональной компетентности в актуализированной состоянии. Приведена таблица этапов технологического процесса работы над проектом.

Formulated are the principles of national policy in the field of teacher education and preparation for future careers. Noted is the problem of inconsistencies between modern theoretical approaches to the training of teachers and practitioners of postgraduate education. Revealed are the perspectives of project technology in the system of postgraduate education. Elucidated is the theoretical background and conceptual basis of the project technology - a method of problem and project method. Determined are the main tasks of instructional design. Presented are the schematic plans to use a systematic approach to the organization of project activities. Considered are the features of the project implementation technology training in working with methodists-correspondent and creative groups. Determined are the benefits of the project activity during training and as a means of maintaining professional competence up to date condition. Posted is table of stages of the process of the project.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського