РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514867<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рябова З. 
Маркетингові дослідження в управлінні навчальним закладом / З. Рябова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 51-55. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто соціально-економічне, наукове та практично-педагогічне підґрунтя використання маркетингу в освіті. Розкрито зміст явища маркетингу в освіті та його принципове значення щодо формування статусу освіті в суспільстві. Вивчено властивості якості освіти як педагогічної категорії та ринково економічне обґрунтування орієнтації закладів освіти та забезпечення якості освіти. Уточнено зміст понять «комплекс маркетингових заходів», «прибуток», «освітні послуги» та «освітні потреби». Наведено рекомендації до використання SWOT-аналізу та PEST-аналізу в стратегічному плануванні розвитку навчального закладу. Подано приклади заповнення таблиць маркетингових аналізів перспектив розвитку навчального закладу. Визначено роль маркетингових розрахунків в стратегічному плануванні діяльності навчального закладу.

Рассмотрены социально-экономическое, научное и практически-педагогическое основание использования маркетинга в образовании. Раскрыто содержание явления маркетинга в образовании и его принципиальное значение для формирования статуса образовании в обществе. Изучены свойства качества образования как педагогической категории и рыночно экономическое обоснование ориентации учебных заведений и обеспечения качества образования. Уточнено содержание понятий «комплекс маркетинговых мероприятий», «прибыль», «образовательные услуги» и «образовательные потребности». Приведены рекомендации по использованию SWOT-анализа и PEST-анализа в стратегическом планировании развития учебного заведения. Даны примеры заполнения таблиц маркетинговых анализов относительно перспектив развития учебного заведения. Определена роль маркетинговых расчетов в стратегическом планировании деятельности учебного заведения.

Considered are the socio-economic, scientific and practical pedagogical basis for use in marketing education. Disclosed is the content marketing phenomena in education and its fundamental importance in relation to the status of education in the formation of society. Investigated are the properties of the quality of education as a pedagogical category and market orientation of economic assessment of educational institutions and quality assurance. Clarified is meaning of "complex marketing activities", "profit", "educational services" and "educational needs". Made are the recommendations for use SWOT-analysis and PEST-analysis in the strategic planning of the institution. Given are the data tables of examples of marketing analyzes prospects for the development of the institution. Detected is the role of marketing in strategic planning calculations of educational institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського