РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514874<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Єльникова Г. 
Теоретико-методологічні основи моделювання освітніх систем загальноосвітнього навчального закладу в умовах інноваційного розвитку / Г. Єльникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 82-88. - Бібліогр.: 21 назва. - укp.

Обгрунтовано потребу запровадження інноваційних стратегій моделювання освітніх систем для забезпечення своєчасного регулювання процесів розвитку освіти. Розглянуто концептуальну модель «освітньої системи» як спосіб вирішення проблем сучасної освіти. Розкрито особливості дитиноцентристської освітньої системи та доцільність її використання для переходу до багато варіативної освітньої системи. Значну увагу приділено використанню моделювання в створенні освітніх систем, та теоретико-методологічним основам моделювання інноваційного розвитку навчальних закладів. Відзначено умови успішного впровадження прогностичної моделі інноваційного розвитку ЗНЗ. Подано схему структурно-процесуальної моделі інноваційного розвитку навчального закладу. Наголошено на кореляціях моделей інноваційного розвитку та компонентів шкільної освітньої системи.

Обоснована необходимость внедрения инновационных стратегий моделирования образовательных систем для обеспечения своевременного регулирования процессов развития образования. Рассмотрена концептуальная модель «образовательной системы» как способ решения проблем современного образования. Раскрыты особенности детоцентристской образовательной системы и целесообразность ее использования для перехода к много вариативной образовательной системы. Значительное внимание уделено использованию моделирования в создании образовательных систем, и теоретико-методологическим основам моделирования инновационного развития учебных заведений. Отмечены условия успешного внедрения прогностической модели инновационного развития ОУЗ. Представлена схема структурно-процессуальной модели инновационного развития учебного заведения. Отмечены корреляции моделей инновационного развития и компонентов школьной образовательной системы.

Substantiated is the need for the introduction of innovative strategies for modeling educational systems to ensure the timely adjustment process of education. Considered is the conceptual model of "education system" as a way to solve the problems of modern education. Disclosed are the features of child centrist education system and feasibility of its use to go to the many variable educational system. Special attention is paid to the use of simulation in the creation of educational systems, and theoretical and methodological foundations of modeling the innovation of education. Marked are the conditions for successful implementation of innovative development of predictive models of CEI. Posted is the circuit structure-process model of innovative development of the institution. Among others, admitted is the correlation model innovation and components of school education system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського