РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514906<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полякова О. 
Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова // Рідна шк.. - 2013. - № 11. - С. 69-72. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто розвиток оцінювальної діяльності вчителя початкових класів на засадах компетентнісного підходу. Досліджено взаємопов’язані етапи процесу розвитку оцінювальної компетенції. Визначено загальні тенденції й специфіку оцінювальної діяльності. Підкреслено роль готовності вчителя до інноваційних змін у педагогічній діяльності та впровадження у шкільну практику нові методи і форми оцінювання. Проаналізовано можливості використання в процесі навчання таких форм оцінювання навчальних досягнень школярів, як вербальне оцінювання, портфоліо, рейтингова система. Акцентовано на правилах складання завдань тесту як інструменті оцінювання успішності оволодіння певними навчальними дисциплінами або їх розділами.

Рассмотрено развитие оценочной деятельности учителя начальных классов на основе компетентностного подхода. Исследовано взаимосвязанные этапы процесса развития оценочной компетенции. Определены общие тенденции и специфика оценочной деятельности. Подчеркнута роль готовности учителя к инновационным изменениям в педагогической деятельности и внедрения в школьную практику новые методы и формы оценивания. Проанализированы возможности использования в процессе обучения таких форм оценивания учебных достижений школьников, как вербальное оценивание, портфолио, рейтинговая система. Акцентировано на правилах составления заданий теста как инструменте оценки успешности овладения определенными учебными дисциплинами или их разделами.

The development of evaluation activity of primary school teachers on the basis of the competence approach. Investigated interrelated stages of the development process evaluation of competence. Defined general trends and specificity evaluation. Emphasized the role of teacher readiness to innovative changes in teaching activities and introduction into school practice new methods and forms of assessment. Analyzed the possibility of using such forms of learning evaluation of educational achievements of pupils, as a verbal assessment, portfolio rating system. Emphasized rules of drafting test questions, as a tool for evaluating the success of mastering certain academic disciplines or partitions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського